Logistické audity a poradenství

Tým manažerů naší společnosti má, krom dosaženého formálního vzdělání v oblasti logistiky, také několikaleté praktické zkušenosti s konzultační činností a s logistickými poradenskými projekty u výrobních i obchodních společností. Také jsme vedli odborné kurzy s logistickou tématikou na vysokých školách. Z těchto zkušeností vycházíme i při dalším poskytování poradenských služeb.

Zaměřujeme se zejména na tyto oblasti:

  1. Logistické audity
    • Zmapování logistických řetězců a procesů uvnitř či vně firmy.
    • Analýza logistický řetězců a procesů, identifikace slabých a kritických míst.
    • Analýza logistických nákladů, jejich benchmarking.
    • Optimalizace logistický řetězců, procesů a nákladů.
  2. Outsourcing logistiky
    • Logistická podpora v provozech zákazníků.
    • Převzetí logistiky zákazníka. (Převzetí některých či veškerých logistických činností, vykonávaných doposud přímo zákazníkem, týmem našich specialistů.)
  3. Management výběrových řízení pro oblasti logistiky
    • Zpracování zadání VŘ.
    • Výběr potenciálních dodavatelů služeb pro oslovení ve VŘ.
    • Rozeslání zadání VŘ vybraným dodavatelům, zodpovězení jejich doplňujících dotazů.
    • Zpracování a vyhodnocení odpovědí dodavatelů.
    • Osobní pohovory s dodavateli, prohlídky v jejich provozech.
    • Zpracování vyhodnocení VŘ pro zákazníka, s multikriteriálním ohodnocením dodavatelů služeb. Doporučení.
  4. Implementace změnových projektů.
    • Na základě výsledků logistického auditu či výběrového řízení nabízíme zákazníkům jako další krok naši asistenci při implementaci přijatých změn. Naším úkolem je řídit změnový projekt a garantovat dosažení stanovených cílů.